Live from Prag

Hej allihopa. idag ska vi aka hem. jag mor inte so bra. antingen pga alkoholen eller pga dolig mat. jag har haft skitroligt!! kommer aldrig glomma denna resan. Och jag har tagit monga bilder (som ni for se om jag kommer hem levande).
jag saknar mina foraldrar jattemycket, mest pga att jag mor doligt och vill att de ska ta hand om mig :(. saknar ockso mina vanner jettemycket, vill vara med dem.. och jag saknar danne, min baby!!!!!!!!!!!!!!
vi ar framme imorgon kl 8 po morgonen, förhoppningsvis. jag har tandlakartid kl 11, sen ska jag hem och ta igen 3 dagars somn. har inte sovit ett skit har.
ha det fett, vi ses snart :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför va ni i prag? e det som en klassresa?:P

2009-05-24 @ 18:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0