Lite kuliga frågor :)

Tagen från http://ering.blogg.se/ :D


Hur många gånger har du varit kär?
 Hm.. två gånger tror jag

Favoritgodis: choklad eller blandat lösgodis (inte lakrits)
Coolaste stad du har besökt: Måste nog säga Paris eller Tehran

Action eller Skräck? : Gillar nog skräckfilmer mest även om jag inte klarar av att se många haha

Vill bli när du var liten: Kock eller polis

När fick du din första kyss: Jag var 14 eller 15 år
Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Plugghäst till max och otroligt blyg (främst framför killar)

Vad är du beroende av? Min plattång. Klarar mig inte utan den

Dagens roligaste händelse: När Nobbe i min klass bjöd vår mentor/mattelärare på sin studentfest på skoj, men så frågade läraren: "Var bor du då?". Och allllaaa började skratta haha. Han tog det helt seriöst.. skitroligt.

Dagens tråkigaste händelse: När jag fick vänta 15 minuter på 4an på centralen idag. Jag kom i tid, men bussen var 10 minuter sen, och jag hade BARA strumpbyxor på mig.. frös ihjäl.

Dagens humör: Trött och glad!

Vilka tv-program följer du? Vänner (även om jag har sett alla avsnitt 10 gånger), Sex and the city, How I met your mother, Ballar av stål.. sen följer jag inga fler särskilda program..

Vad gillar du mest med dig själv? Att jag är omtänksam och är en bra lyssnare/rådgivare. Är också glad över att jag är smart. Både akademiskt och vardagsmässigt. Jag drar logiska slutsatser. Brukar tänka efter lite innan jag gör saker och ting

Vad gillar du minst? Att jag skjuter upp saker och ting, även om det kan handla om mycket viktiga saker.

Vad är det roligaste du vet? Att kolla på film och snacka skit med vänner och äta en massa goda saker:D. Älskar också att shoppa (otroligt härlig känsla), att gå på bio, och FESTA såklart.

Har du något motto? Gör ditt bästa, mer än så kan man inte göra.

Hemlig hobby? Sätta på musik och dansa framför spegeln. Gillar också att sortera grejer.. typ papper, kläder, filer på datorn.. haha

Något vi inte vet om dig? Jag har tvångstankar. En av sakerna är att jag ibland går hemifrån och låser dörren efter mig (om ingen annan är hemma), men sen går jag tillbaka hela vägen och öppnar dörren och kontrollerar att min plattång är avstängd, och att spisen är avstängd. Sen låser jag dörren typ 5 gånger innan jag inser att jag verkligen har låst dörren.

Vad ångrar du? Att jag tappade min ambition i skolan det senaste året.. många betyg har åkt på smällen på grund av att jag helt enkelt inte har hittat tillräcklig motivation att kämpa hårdare.

Vad önskar du? Att jag kan bli en framgångsrik läkare i framtiden, fortfarande ha kontakt med mina nuvarande vänner, och fortfarande vara tillsammans med Danne.

Vad klarar du inte dig utan? Mobil, plattång, choklad.

Vad gör du helst en vardag? Umgås med mina kompisar eller med Danne. Eller bara sitter hemma framför TV´n och tar det lugnt.

Vad gör du helst en lördagskväll? Har tappat intresset för diskon och så.. hade helst velat gå ut och äta något med vänner eller med Danne eller något sånt.. och sedan sätta sig på ett uteställe och dansa lite och ta det lugnt och snacka och dricka:) Hade varit mysigt.

Vad har du mest av i din garderob? Överdelar. Alltså tröjor och linnen.

Drömjobb? Framgångsrik läkare eller kirurg. Har inte någon särskild inriktning som jag är intresserad av, men akutläkare hade varit roligt och intressant.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tihi söt du är som länkar mig :) thanks.

2009-05-06 @ 17:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0