Klänningen

Ja klänningen är guldig:D på bilden ser den faktiskt lite skum ut. Men den har faktiskt inte så matt färg som det ser ut. Köper jag klänningen imorgon så kan jag ta en bild med digitalkameran istället. Då får ni se den egentliga färgen.

Nu måste jag träna mer inför min 20-minuter långa redovisning imorgon.. blä. Kan inte den utantill :( Vill kunna den utantill!!!! 

Jag måste börja träna imorgon igen. Jag tränade senast förra torsdagenn. Denna veckan har jag tappat spåret med bantningen..
Åt på BK igår, en Daim idag, och en sån där Haribo påse med små sura flaskor iförrgår. Ser ni hur mina matvanor brukade vara? Jag åt NÅGOT dåligt varje dag. Inte konstigt att jag har gått upp i vikt. Borde inte vara så förvånad längre haha. Ska sluta upp med det nu. Imorgon blir det en fruktdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0