Kladdkaka

Vill ha en till bit kladdkaka .. det känns bäst att äta hela ikväll eftersom jag inte vill äta det imorgon. Ska fortsätta med att äta nyttigt denna veckan hade jag tänkt. Har både ätit dåligt och tränat lite denna veckan, så jag måste skärpa mig nu.

Har nyss pluggat lite fysik, men är fortfarande på kapitel 1.. jag har 10 kapitel sammanlagt att repetera, och jag har slutprov den 20 maj. Så jag måste sätta igång för FULLT snart, annars är jag körd.

Denna skolveckan kommer vara skitjobbig. Prov imorgon, prov på torsdag, labbrapportinlämning på torsdag. Och sen måste jag ju också jobba med fysik varje dag, ungefär 1 kapitel per dag..
 Hur ska jag klara detta?

Where can I find motivation?




Fick förresten C på Cambridge provet. Verkligen SKITKASST (även om jag fick 71 poäng och var 4 poäng från att få B), men jag vet däremot att jag misslyckades på grund av min uppsatsskrivning. Själva innehållet och språket var suveränt, för jag slet verkligen för att få den perfekt. Men.. jag glömde styckeindelning, rubriker och underrubriker osv. Sånt som vi inte fått information om alltså. Jävla lärare, hon har bara lärt oss att vi ska ha med en rubrik och att vi ska kunna inleda och avsluta en uppsats på ett bra sätt. Allt annat glömde hon visst?
Skitsamma, det påverkar (förhoppningsvis) inte mitt engelska C betyg ändå.

Hatar sånt här. Jag som faktiskt är jävligt grym på engelska. Jag pratade för fan engelska när jag var 6 år gammal. SLÅ DET!

Kommentarer
Postat av: sofia

lycka till .. ! önskar jag kunde ge dig nått tips/råd men e jag e KASS på att plugga.. får fan motivation tack vare dig .. aja iaf.. lycka till:D

2009-05-10 @ 23:45:41
Postat av: Anonym

jag tror att du kommer klara detta galant:D du har ju kämpat nu i 3 år du måste klara en månad till:D , fast lycka till!!:D

2009-05-11 @ 00:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0