Jasmines tjejmiddag!

Hade jätteroligt igår på Jasmines tjejmiddag. Många nära tjejkompisar var där vilket gjorde allt mycket roligare! God mat, roligt snack, och bra sällskap. Hoppas Jasmine hade roligt bara hihi.
Vi skulle egentligen ut på disko på kvällen, men ingen orkade haha, inte ens Jasmine. Så jag och Rebecca promenerade hem till Danche där även Levent och Danne var.
Kvällen slutade inte bra för mig. Bråk och tårar. Men men, så blir det väl ibland, tyvärr. Idag mår jag i alla fall bra. Har inget val egentligen, måste hålla humöret uppe inför matteplugget..

Tog inga bilder igår eftersom klumpiga Ajnaz glömde sin kamera hemma. Rebecca tog däremot bilder så jag snor några från hennes blogg så fort hon lägger upp dem hahah:D






Tema för tjejmiddagen: Glitter och Glamour. Jag lyckades ganska bra tycker jag :)
(Jag vet att snöret har fallit ut från klänningen)



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror jag har sagt detta tidigare men du har sjuuukt fin stil:| du klär dig helt fint:)

2009-05-04 @ 14:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0