Jag fick jobbet

på Thoroughbred International!! Ett försäljningsföretag. Orkar inte gå in på det.
 Men ja, de ringde mig 3 dagar för sent men det gör ingenting haha.
Har bara ångest.. för utbildningen börjar ungefär en vecka INNAN juni, och jag vet inte vad utbildningen innebär, men jag vet iaf att det är på heltid i 3-4 veckor, alltså varje dag. Tiderna vet jag inte. Problemet är bara att jag inte vill missa den sista skolveckan, för då har man väl en massa studentlekar och så? Jag vet inte riktigt hur det funkar, men jag anar att det är något sånt. Och jag vill verkligen inte missa det. Är det värt att ta jobbet ändå tycker ni? Snälla hjälp, för ingen annan vill hjälpa mig.

Jag vet att jag kan tjäna bra pengar om jag blir duktig på jobbet, men jag vet inte om jag orkar köra på HELTID direkt efter min student. Jag vet att alla sommarjobb är "heltid" men jag vill ändå kunna vila ett kort tag innan jag börjar jobba..

Snälla kommentera.


Kommentarer
Postat av: anonym

Tja! Jag tycker du ska ta något annat, man tar ju faktiskt studenten endast en gång i livet och jag tycker du ska njuta av sista veckan med dina klasskamrater, du har säkert slitit sönder dig upp tills nu i gymnasiet, jag menar shit NV/NV! Personligen tycker jag du kan vänta åtminstonne tills slutet av juni och börja jobba. Njut av sommaren:) och grattis till studenten!

2009-05-05 @ 00:46:00
Postat av: ....

Det verkar vara ett bra jobb som du har blivit erbjuden till..Men tänk om du blir erbjuden till ett mycket bättre och med bättre tider som kanske är efter studenten så att du kan vila ordentligt.Det är ju iof upp till dig och du bestämmer,men jag hade nog inte tatt emot det,du har ju kämpat så mycket i gymnasiet och du ser säkert också fram emot studenten och den sista veckan i skolan och efter allt slit så får du äntligen det du har förtjänat, STUDENTEN:D!!.Tar du emot det jobbet så fortsätter ju allt slit utan att du ens har fått vila dig i några dagar:/.Det är ganska synd då..men det är fortfarande du som bestämmer och det är ditt liv!:D jag önskar dig all lycka och hoppas att du väljer rätt nu för du är en så smaart tjej.Och jag säger samma sak som någon som har kommenterat där uppe att man tar ju bara studenten EN gång,medans du kan få tusen jobb till i framtiden:).

2009-05-05 @ 01:25:27
Postat av: Anonym

du kommer jobba hela ditt liv, vf har alla så brottom, njut av din frihet ..

2009-05-05 @ 11:25:17
Postat av: Anonym

du kommer jobba hela ditt liv, vf har alla så brottom, njut av din frihet ..

2009-05-05 @ 11:27:17
Postat av: EN STRIPPAS BEKÄNNELSER

fin blogg :) läs om mitt liv som strippa!





mjau

2009-05-06 @ 04:13:50
URL: http://kolomiyka.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker att du ska ta det :) för tro mig efter studenten o allt de så kommer du ångra att du inte tog det.

2009-05-08 @ 11:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0