Inte så bra..

Min "diet" funkade i 2-3 veckor. Men jag la av för typ 2 veckor sen. Nu inför studenten svälter alla tjejer sig själva, och egentligen så är det helt onödigt så ni är dumma i huvudet som tror att ni kommer gå ner typ 5 kg på en vecka. Skärp er ärligt talat.
Men jag är arg för att jag ätit så dåligt denna veckan. Jag hade inte tänkt svälta mig själv, men efter Prag hade jag liksom planerat att försöka leva lite nyttigare, så att jag åtminstone mår bra inför studenten.
Men nej..

Mamma och pappa var ju på fest, och jag var för hungrig för att orka laga något. Så jag beställde en hamburgare med pommes..
Lite senare på kvällen blev det choklad.. apelsinkrokant.. fy skäms på mig !




Mums, skånemejeriets drickyoghurt. Mina favoritsmaker:
Päron/Vanlij
Jordgubb
YUMMMIIIEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0