Inget annorlunda idag

Fick däremot ett bra/dåligt besked idag.. Av 20 stycken i vår matte E - grupp så har alla fått ett betyg förutom 5-6 stycken. Dessa övriga skulle läraren alltså "fundera lite över". Och idag fick jag veta att jag och en annan tjej ska få VG/MVG-prövning. Alla andra har fått "säkert betyg". Läraren vet alltså inte om han ska sätta ett G på mig, eller ett VG.
Tidigare har jag fått ett dåligt G på ett delprov, och ett bra VG på ett annat delprov, och sen på slutprovet fick jag ett bra G, så läraren var lite förvirrad över betygsättningen.. Så tisdagen den 26:e ska jag ha muntlig prövning :( nervöst.. hoppas jag fixar det!!!

Är på kapitel 6 nu i fysiken, har redan gjort kapitel 5 på ungefär 90 minuter. Så jag ska hinna både kap 6 och 7 idag/ikväll! Är ändå ledig hela dagen imorgon, jätteskönt :)
Imorgon blir det kap 8, 9 och 10.

Och på onsdag är det slutprov.. och på kvällen ÅKER VI TILL PRAAAAAAG! WIHOOOO
Hoppas bara jag mår bra framöver.. har känt mig förkyld både idag och igår, näsan bara rinner:(

Har redan packat lite grann, typ alla "festkläder". Vi kommer vara där 3 nätter så jag har packat ner 4 olika outfits. Men sen är vädret i Prag tydligen bra, så jag vet inte vilka vardagskläder jag ska ha med mig=/. Det kommer vara runt 24-27 grader på torsdag och fredag, så jag vet inte hur jag ska packa:(. Vissa saker som jag har tänkt ha på kvällen kan jag också ha på dagen, men jag vill inte ha samma saker på mig.. ahh skitsvårt :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0