I love brownies

Solade nyss i 14 minuter :) jätteskönt.
Lite ångest över att jag inte började sola lite tidigare. Vill ju få lite färg innan bal och student. Studenten är viktigast, så jag har en vecka på mig att få färg. Ska sola minst 3 gånger till. Antagligen imorgon, lördag, måndag. Eller fredag, söndag, tisdag. Får se hur det blir med det.

Vet ni vad jag gör just nu? Absolut INGENTING. Ska titta på avsnitt 22 av Desperate Housewifes, och sen har jag 2 ytterligare avsnitt att se efter det :D

Och just det!
Imorgon ska Rebecca gå och köpa hårfärg till mig på FrisörExpo:D, och på lördag ska jag bygga på mina naglar! Wihoo!!
Har bestämt mig för att köpa studentväska och (kanske) balväska på fredag/lördag. Vill inte fråga efter mer pengar av mina föräldrar, så jag väntar på studiebidraget som kommer på fredag (tror jag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0