Home again

Hemma nu. Har varit med Danne i några timmar. Vi kollade på Eden Lake, en skräckis. Den var inte så läskig utan bara äcklig med en massa blod och tortyr fyfan blä. Hatar sånt. Men den var väl ändå ganska bra :).
Sen tittade vi på Den Sista Samurajen på kanal5 men jag var så jävla pigg så jag störde Danne istället medans han var inne i filmen haha stackarn.

Det känns som lördag men det är egentligen fredag. Wohoo det känns bra.

Sitter och tittar på tv4 nu, Jackass the movie 2. Helt jävla störda människor. Jag tror faktiskt inte att jag hade kunnat utsätta mig för så sjuka grejer, inte ens för pengar. Vissa saker är helt sinnessjuka för fan.. Nu blir de jagade av tjurar. Alltså omg. De har nog inte många hjärnceller kvar haha.

Grillning idag :)





Nu ska jag läsa genom min historia redovisning som jag ska hålla på torsdag. Måste veta ungefär hur mycket mer jag behöver skriva.. det ska bli minst 20 minuter i alla fall. Fyfan :(

Kommentarer
Postat av: Lolo

Gud så gott med all grillmat! Jag hoppas verkligen du njööööt!



Tack snälla för din gulliga kommentar. Egentligen så gillar jag inte att ta bilder på mig själv (om jag inte fular mig eller gör konstiga miner). Men som bloggare får man blotta sig lite oxå :P Vad gör man inte för sina besökare?! :P

2009-05-02 @ 14:31:00
URL: http://insidemyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0