Hemma igen

Usch, tågresan från Prag var förjävlig. Så jäääävla mycket folk, och så jävla varmt och svettigt att jag ville dö.
Efter den tågresan fick vi vara på Berlins station i 3 timmar, men stationen var ändå så lyxig så det var ganska okej. Tågresan från Berlin - Malmö var underbar, jag sov hela 8 timmar av resan. Jag var vaken i sammanlagt en timme eftersom vi bråkade med reseledarna och konduktören. En av vagnarna var sönder, så man fick flytta runt en massa ungdomar, bl.a. min grupp. Egentligen borde min grupp inte ha flyttats, för resten av vår klass fick behålla sina rum. Det var bara vår grupp som fick flytta till en helt annan vagn (vi var alltså 6 stycken). Men skitsamma nu. Jag hade planerat att sova hela resan, och det fick jag göra, så nu bryr jag mig inte mer haha.

Har packat upp allting nu. Jag ska duscha nu, och sen ska jag äta något. Kl 11 ska jag till tandläkaren så jag måste få i mig något innan besöket, för jag vetifan vad de ska göra med mina tänder.

Lägger in alla bilder sen. Har tagit 146 bilder så jag måste kolla igenom alla och se vilka jag ska lägga upp haha.
Ha tålamod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0