Härlig dag

Råd och råd. Jag har inget direkt råd om det med svininfluensan. Jag tycker bara att man ska ta det lugnt och låta forskarna och experterna ta hand om problemet. Det blir som sagt inte bättre om vi går runt med skyddsmaskar. Och res inte till de länder där risken är störst för att bli smittad! Just nu har inte influensan spridit sig mycket i Sverige, men för säkerhetsskull borde man vara uppmärksam på om man är smittad eller inte. Nu när vädret är varmare så är det lite svårare att bli förkyld och få influensa, så om man känner av några symptom borde man söka upp läkare.


 Idag har jag inte gjort NÅGONTING. Lite ångest. Ville träna innan, men jag var så jävla sömnig så jag sov en stund innan jag skrev färdig min redovisning i Historia. Ska redovisa minst 20 minuter på torsdag (om Persiska revolutionen), men jag har inte fått ihop 20 minuter, tror jag. Så det är lite svårt.. måste fylla ut tiden med bilder istället haha.

Skönt att jag är färdig i alla fall, nu slipper jag göra det imorgon, så nu kan jag vara med Danne imorgon istället :D hihihihih

 
Hahahah skitball bild.
Khomeini (han som tog över efter kungen 1979) och Sean Connery (skådespelare).
Så jävla lika de är hahahaha ska lätt visa denna på min redovisning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0