Hååååår

En sak jag inte har tänkt på till studenten & balen är SMYCKEN OCH HÅR!
Jag ska nog platta mitt hår till studenten eftersom jag vet att mitt hår kommer förstöras när jag har min studentmössa (om jag hade haft lockar alltså). Det brukar bli så för de flesta tjejerna =/. Men till balen ska jag nog göra lockar :). Ska be antingen Rebecca eller Jasmine göra det åt mig, för jag fattar inget om sånt, särskilt inte om jag ska göra det med en plattång och inte locktång haha :(.


Vill ha denna hårfärgen igen :) Vad tycks?
 
Smycken måste jag köpa för fan. Jag tror inte att jag ska köpa något fancy, för jag vill inte se ut som värsta bröllopstjejen på min student.. så vi får se vad jag hittar =/. Funderar på pärlor. Mamma har ett pärlhalsband och jag har egna örhängen.. men jag tror inte att det passar till klänningen =/. Äsch får se..

Vad ska jag ha för smycken till balen?!?!

Jag har ingen väska till varken balen eller studenten?!

Panik

Får se om jag hittar något i Prag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du passar skit bra i mörkare :)

2009-05-20 @ 18:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0