gårdagen

Haha det var en annan kille som var Rebeccas "baby" först. Men hon sket i honom till slut haha king:D



Festen igår var skitrolig. Det var en ganska så liten fest fast med mycket folk haha, så det blev lite trångt. Men kul var det i alla fall.
På kvällen sov jag hos Danne och sen så vaknade vi kl 12 och åt frukost. Åkte hem kl 1 och satte mig i trädgården direkt med pappa och pluggade lite religion.
Klockan 4 gick jag in i uterummet och somnade i en halvtimme typ haha, skithärligt..
Gick och köpte kladdkaka för en stund sen, mums! Åt nyss en bit och nu ska jag plugga lite mer för jag kan inte allt inför imorgon (har prov).

Tack och lov att Islam är ett kort kapitel haha.

Lägger in bilderna från igår lite senare ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0