Fuck Systembolaget.

Sitter ute i trädgården nu och solar och skriver min utvärdering samtidigt som jag lyssnar på hög musik på datorn. Skitnice! Det värsta med att plugga på "sommaren" är att man missar det fina vädret, men nu missar jag ingenting:D. Har suttit här nu i 2-3 timmar, men har bara pluggat i kanske 1 timme. Är i alla fall snart klar med utvärderingen. Har skrivit en och en halv sida, har en halv sida kvar ungefär.

Jag var på Systembolaget innan med min pappa. Ville inte dricka vodka ikväll på Jasmines födelesedag, för jag orkar inte bli så äckligt full som jag brukar bli med vodka. Åkte därför och köpte 5 olika cider med pappa. Och när han skulle betala i kassan säger kassören:
Kassören: Du vet att du har ansvaret för henne nu när du köper ut sprit till henne.
Pappa: *Skrattar som fan*. Vem har sagt att jag köper ut till henne?
Kassören: För jag såg att det var hon som gick och tog dem i butiken.
Jag: Du måste skoja va? Jag är 19 och köper cider, lägg ner för fan.

Han blev helt tyst. YESSS jävla tönt..

Jävla idioter. De flesta svenskar går och köper vodka till sina 16-åringar och tycker inte att det är något fel med det, bara för att de själva drack i så ung ålder. Och så ska han fucking hor-kassören skämma ut min pappa framför alla och säga att min pappa är oansvarig. De borde titta lite mer på sig själva innan de anklagar min pappa. Detta är första gången min pappa köper sprit till mig, och jag är 19 år gammal. Så jag tycker att han är mer ansvarsfull än många föräldrar där ute.

Kommentarer
Postat av: Tannaz

vilken idiot, orka att hon ens säger så. Bra att du sa så:)

2009-05-02 @ 17:09:42
URL: http://hypnootiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0