Friday ey

Är hos Danne just nu. Hans rum är övervarmt och jag har typ vinterkläder på mig. Ska aldrig mer ha jeans alltså, jag lyckas alltid ta jeans vid fel tillfällen.

Idag har jag bara varit i skolan i en timme, fått tillbaka lite prov och sådär, lämnat böcker osv. Sedan gick vi ut på skolgården och åt korv men jag och Nathalie stack ganska snabbt. Det var för kallt för att vara ute på skolgården i 2 timmar och fira "Borgardagen".

Jag och Nathalie gick till stan och promenerade lite, men jag tröttnade ganska snabbt och åkte hemåt haha. Jag stannade först till på Möllan och köpte en studentväska. Impulsköp egentligen, men jag tyckte att den var snygg och att den passade perfekt till studenten. Problemet är att den är svart. Ville egentligen ha en röd väska, men jag har inte hittat någon fin, så jag orkar inte leta mer!!

Visar bild senare ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0