Frågestund?

Jag tycker personligen att jag är en annorlunda bloggare jämfört med vissa andra. Fråga mig inte varför, men jag tycker att jag är lite annorlunda. Det tycker nog alla men skitsamma.
Men nu tänkte jag köra en grej som jag aldrig gjort innan, främst eftersom mina besökare nästan aldrig brukar kommentera.. :(
Men i alla fall. Tänkte köra en frågestund där ni kan fråga vad ni vill. Jag svarar på allt (tror jag). Det jag inte svarar på kommer ni ju ändå märka haha.

Ni får fråga vad ni vill. Jag svarar på frågorna antingen imorgon eller på fredag. Jag tror inte att det blir så många frågor, men det hade varit en rolig grej att testa på :).

Puss på er mina älsklingar

Kommentarer
Postat av: Lolo

Den kebaben kommer du älska. Tro mig d tog mig ett bra tag innan jag lärde mig alla dessa begrepp.

2009-05-07 @ 08:15:10
URL: http://insidemyheart.blogg.se/
Postat av: Anonym

bara för att ingen har frågat nånting så kommer jag med lite random frågor =P hahaha.



när fyller du år?

har du pojkvän? hur träffades ni? hur länge har ni varit tillsammans? hur är han?

Vem är din bästa vän och varför?

Vad lyssnar du på för musik?

Favoritlåt?

Favoritartist?

Syskon?

Favoritplagg?

FavoritmaT?

Har du färgat hår eller är det där din riktiga hårfärg?

Vart köpte du din studentklänning? riktigt fin..

Vad är det roligaste som någonsin hänt dig?

Vad är det mest romantiska någon gjort för dig?

Du verkar skitbra i skolan, har du n¨ågra bra tips?

2009-05-07 @ 14:30:37
Postat av: Anonym

haha tänkte skriva precis samma sak sån nån där uppe.Du verkar vara skit duktig i skolan o få bra betyg , hur gör du? plugfgar du mkt o så..?:)

2009-05-07 @ 14:53:38
Postat av: Lolo

Du har ju fått lite frågor :) Du verkar ha supersöta läsare, synd bara att de inte skriver ut namn...

2009-05-07 @ 15:10:00
URL: http://insidemyheart.blogg.se/
Postat av: Sofia

oj jag som skrev den kommentaren med massa frågor haha.. heter sofia :)

2009-05-07 @ 22:39:46
Postat av: emma

vem liknar du? mamma eller pappa? du är söt

2009-05-08 @ 13:49:25
Postat av: malin

ska du resa nångonstans på sommaren? isåfall var? har du varit i iran

2009-05-08 @ 13:50:29
Postat av: malin

vad har du för planer till studenten? hur ska din dag se ut? och hur ska du se ut?

2009-05-08 @ 13:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0