Duktiga jag

Ska nog inte ha någon frågestund. Ni frågar ju inga frågor! Tråkmånsar.
Historia redovisningen gick bra i morse. Jag såg några trötta ansikten, men det kan jag förstå med tanke på att jag redovisade i 25 minuter. Jag tyckte jag var jätteduktig iaf :). Men jag svettades som en gris. Det var skitvarmt vid tavlan eftersom OH var på, och sen hade jag två tjocka tröjor på mig, samtidigt som jag pratade konstant i 25 minuter. Så ja.. jag blev skitvarm fyfan.

Har engelska-redovisning om en timme. Ska träna lite på den nu.

Ska träffa mamma efter skolan och köpa klänningen som jag såg igår. Har med mig 3 stycken BH utan band som jag ska testa med klänningen hahaha. Annars köper jag den icke. Hoppas det funkar!

PUSS på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0