DU ÄR BÄST BÄST BÄST BÄST

Jag älskar Danne :) Han är bäst. Det var allt.


Eller nej vänta
Har pluggat matte sen jag skrev det senaste inlägget. Imponerande va? De enda uppehållen jag har gjort är då jag ringt Danne, Rebecca, kollat några minuter på TV, ätit. Japp, det var nog allt. Men vet ni vad? Jag är ÄNDÅ inte förberedd inför slutprovet imorgon.
Jag ska försöka räkna lite på gamla slutprov innan jag sover. Jag har inte räknat ALLS idag typ. Har bara kollat igenom allting som jag har räknat innan, så att jag förstår det och minns hur jag har räknat. Men jag har glömt typ allting nu, men ja..vvad ska man göra åt saken? Ska räkna nu så att mitt minne frisknar till. Har lovat mig själv att vara i sängen INNAN kl. 00.30. Så jag har en stund på mig att träna hjärnan lite till.

GODNATTTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0