Dåligt dåligt dåligt

Matte E slutprovet gick otroligt dåligt. Jag gjorde de dummaste misstagen, och jag missade de mest tydliga grejerna.. Jag har räknat alla uppgifter i boken och jag har nog ALDRIG pluggat så mycket under en och samma dag som jag gjorde igår. Men ja.. det gick ändå dåligt. Inte så jättekul om jag ska vara ärlig.. men jag kan inte göra något åt saken nu..

Efter skolan gick jag till Ericsson trafikskola, den som ligger vid min egen skola (Borgarskolan). Har hört att det finns en till Ericsson vid Nobeltorget, men jag bestämde mig för att gå till den som var närmast min skola.
Jag skrev på alla blanketter för Körkortstillstånd, och lämnade in det till receptionisten. Måste bara betala avgiften på 220 kronor till deras internetbank, och sen är det bara till att vänta tills jag får tillståndet :). Sen får vi se om jag kommer skriva in mig på Ericssons trafikskola eller på någon annan. Men jag är nog ganska säker på att det blir Ericsson i alla fall.. :)

IDAG SKA JAG BARA TA DET LUGNT. Fyfan vad härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0