Dagens

dåligt valda outfit..



Har varit med Danne sen kl 5 ungefär. Först var vi hos honom och tog det lugnt, och jag hjälpte Danne att snagga hans hår :D Haha. Han blev ännu snyggare nu i snaggat, har saknat det :D.


BEFORE

Har tyvärr ingen AFTER-shot :( det kommer senare!
..och sen vid halv 8 stack vi till Helenholms gatukök och åt.
Kl 8 gick vi och mötte upp Levent, för vi alla 3 skulle åka hem till Danche där även Rebecca var :D. Har saknat henne hihi.
Hon och Danche hade lagat fett myyycket mat .. TACOS! Och jag och Danne var sjukt mätta redan så det var synd att vi inte kunde hålla oss liiiite längre. Men jag hade inte ätit något sen lunch i skolan, så jag var tvungen att äta något ute.
Senare kom också Dajana:D hihi.

Kom hem för ungefär 20 minuter sen. Danne är helt enkelt bäst, han följde mig när jag skulle gå från Caroli till Gustav. Orkade inte byta buss så jag bestämde mig för att gå ända dit och ta 1an hem direkt. Inte visste jag att det ÖSREGNADE. Efter halva vägen tvingade jag Danne att gå tillbaka. Ville inte att han skulle bli så blöt.
Och jag kan ärligt säga att jag aldrig någonsin har blivit så blöt av regn som jag blev idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0