Bilder från igår!


Levent :D


Baby och jag


Rebecca hade köpt bord och stolar till Danche (inflyttningspresent). Hon och Jasmine hade byggt ihop det på dagen, men under kvällen började skruvarna lossna hahaha så Rebecca fick fixa dem


Danche fick hjälpa till


Jag och Rebbe :D


Moi (fattig bild). Vet inte varför de blev svartvita men strunt samma


Jajaaaaaaaa :D


jag och älsklingen


Söt smurf


Bordet :D


Levent såg kameran


I had to


En bild på allt folk, fast vissa saknas på denna bilden.


Fråga mig inte. Jag vet inte vad som händer med killar när de får alkohol i sig


Haha sär


Hm


Puss



HAJDO religionen väntar!

Kommentarer
Postat av: jasmine

Fråga mig inte. Jag vet inte vad som händer med killar när de får alkohol i sig .. HAHAHAHHA

2009-05-11 @ 09:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0