Balklänningen!

Har hittat min balklänning. Förresten, Danne ska inte gå med mig på min bal. Han gillar inte sånna saker direkt, så jag förstår honom.. Hade varit kul att gå med honom, det hade varit en upplevelse i sig liksom:). Men jag kommer gå dit oavsett om han följer med eller inte, så jag tänker inte tvinga honom.
I alla fall, här är klänningen!


Ahh den sitter så bra...



Egentligen borde jag ha en klänning som är mer "bal-aktig". Men denna är ju faktiskt "bal-aktig", fast lite mer åt hootchi mama-hållet hahaha. Dessutom så kommer nog alla tjejer att ha olika klänningar, för alla tjejer har ju olika klädstil. Och detta är min klädstil! Jag står för den!
Klänningen har redan inlägg vid brösten så att man slipper ha BH, men klänningen är lite för stor för mig runt brösten så jag ska (eller jag måste faktiskt) ha BH i vilket fall som helst. Ska ta med en BH utan band imorgon och testa den. Om det ser bra ut så köper jag den nog. WIHOOO

Vad tycker ni?

800 kr kostar den. Vad tycker ni om priset? Jag tycker det är värt det, med tanke på att många tjejer går och köper klänningar för typ MINST 1500 kr.
Dessutom så kan jag använda denna klänningen fler gånger. Det är inte många som kan använda sina balklänningar fler gånger..

KOMMENTERA


Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt snygg;) jag sa till dig att du har fin stil haha:D men den e ju värd pengarna för du ska ju använda den fler gånger över fin färg också helt unik:D e den typ guldaktig? snygg e den iaf:)

2009-05-06 @ 20:51:09
Postat av: Lolo

den var fin, å färgen passar din hudton. Jag gillar din pose du gör på varenda bild (handen på ena höften. Lite som mig och mitt "vanliga" leende...

2009-05-06 @ 21:07:40
URL: http://insidemyheart.blogg.se/
Postat av: Anonym

riktigt fint!!!! köp den...värt det och värt priset

2009-05-06 @ 22:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0