Vill shoppa!!!

Usch jag blev plötsligt sugen på att shoppa när jag såg en kompis blogg. Det känns som evigheter sen jag shoppade. Det finns så mycket saker som jag vill ha! Det finns ingenting jag behöver, men det är så mycket jag vill ha. Men jag ska inte köpa klänningar, kjolar eller jeans. Ska nog bara köpa lite vardagskläder, eller saker som kan passa till sommaren. Jag har fan mer "fest-outfits" än vad jag har "vardags-outfits". Ja.. det får nog bli lite shopping på fredag

Om detta finns i butik så ska jag nog köpa det. Om de sitter fint alltså. Ska också köpa ett par mörka jeansleggings om det finns.


Eftersom man alltid ser smalare ut i svarta kläder så brukar jag alltid köpa typ svarta eller mörka kjolar haha. Tycker faktiskt att det är snyggare på mig med. Men ska nog köpa denna i grå om den finns. Verkligen skitsnygg! Hoppas den sitter fint bara annars HAJDO

Passar bra till jeans eller shorts :)

Har denna i vit redan, och den är jättepraktist, passar till allting. Men behöver en i svart också.


Skitfin klänning till sommaren:D Med ett par höga pumps om man ska ut och promenera i stan eller så :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var kommer den gråa kjolen ifrån?

2009-03-11 @ 22:21:01
Postat av: sara

Var kommer den gåra kjolen ifrån?

2009-03-11 @ 22:22:20
Postat av: Ajnaz

allting är från Gina Tricot :) Kollade däremot bara på deras hemsida så jag vet inte om de finns i butik..

2009-03-11 @ 22:34:58
URL: http://ajnaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0