Hmmmm blandat

Förlåt att jag inte har bloggat på hela dagen! Jag brukar faktiskt sätta på datorn så fort jag kommer hem från skolan eller så fort jag vaknar.
Men idag så stack jag till Danne så fort jag vaknade, för jag hade inte träffat honom sen i onsdags. Åkte dit vid 2, kom hem vid halv 6. Sen åt jag mat och kollade på Gran Torino som förresten är SVIN BRA! Ni måste se den! Ganska coolt att Clint Eastwood har regiserat filmen och samtidigt har huvudrollen. Men i alla fall...

Efter filmen så klickade jag runt på internet för att se om det fanns någon bra hemsida som sålde studentklänningar eller överhuvudtaget lämpliga och vita klänningar. Men jag hittade ingenting..
Sen fick jag spel på både internet och min mamma, så jag stack och tränade vid kvart över 9. Tränade i lite mer än en timme, så jag är nöjd:). Idag sprang jag, cyklade lite, tränade ben & rumpa, och sist magen.
Nu sitter jag och dricker grönt te och äter ett päron :) häääälit

Hittade förresten denna klänningen på Nelly.com. 399 kr !

Den är helt perfekt för studenten, för det är exakt en sån klänning jag vill ha! Tajt vid brösten och lite lös neråt, och utan band!
Men men.. den fanns bara i large. Jag hade klickat hem den direkt om den hade funnits i S eller M.
Hade den inte passat så hade jag sålt den och sen gått ut och letat efter någon annan klänning..
Men alltså... fyfan vad den är snygg. Vill ha den :(

Har i och för sig redan sett 2 klänningar i stan som är ganska okej. Har inte prövat dem men vi får se.. på ett sätt känns det som om de är "för mycket". Men nästa gång jag går ut i stan ska jag pröva och fota :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den klänningen finns inne på camilla. har sett den där i mobilia. den är från märket villa

2009-03-16 @ 10:58:51
Postat av: nour

den finns också på cha cha i triangel..

2009-03-16 @ 23:47:58
URL: http://onesecret.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

HAHAHAH jag har den ajnazzzzzzzzzzzzz! ska ha den på studenten, FUUUU <3

2009-03-17 @ 12:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0