HELGGGG

Imorgon är det fredag! ÄNTLIGEN!
Ska inte festa, eftersom jag ska upp tidigt på lördag.
Men ska nog shoppa lite imorgon :). Får se hur det blir med det. Rebecca ska nog följa med mig så vi får se hur mycket shopping det blir haha. För egentligen så brukar jag inte shoppa när jag är med andra, jag brukar oftast handla kläder när jag är ensam. Det är mycket bekvämare, och plus så gillar jag inte att dra med mig folk till olika affärer och låta dem stå och vänta medans jag prövar kläder, jag får skuldkänslor haha. Men jag vill träffa becisen imorgon så jag skiter i :D hihihi

GODNATT

Förresten, ni måste se The Reader. Vi läste boken i skolan i 1an. Jag gillade inte boken så mycket, den var lite "gammaldags" om man säger så. Nu har jag såklart vant mig, men i början när vi fick sånna böcker så var det ganska jobbigt att förstå vad man läste..
I ALLA FALL, se filmen! Kate Winslet vann en oscar för sin roll, och filmen är allmänt SUPER bra.
Har bara sett halva haha, hann inte se mer innan. Ska se lite till nu sen ska jag sova, ska upp kl 6 bara för att jag ska platta mitt hår.. orkar inte.
HAJDO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0