Dags att nanna

Nä, nu ska jag nog sova

Har haft huvudvärk i princip hela dagen. Har bara legat i soffan och degat och ätit en massa skräp.

Tog en dusch för en timme sen ungefär, och det kändes jävligt avslappnande. Ska även klippa mig hos Maria imorgon, inne på en salong på Caroli City, så det var väl lika bra att duscha håret idag så slipper hon göra det imorgon.
Hon ville att jag skulle komma dit halv 1, så jag har planerat att vakna halv 11. Det är FÖR tidigt för mina sömn-vanor. Men det klarar jag väl. Kan ju köpa en kaffe medans jag ändå är ute i stan. Hade även tänkt lämna ut några CV till några ställen i Värnhems-området när jag väl är i närheten. Efter att jag har klippt mig alltså.

Sen ska jag nog hem till Danne. Men om jag blir färdig tidigt så åker jag nog hem först innan jag sticker till honom.

Tittade på Snakes on a plane innan på TV, och jag tyckte faktiskt att den var ganska hemsk :( Stackars alla som dog av ormbetten.. det är en väldigt hemsk död :(




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0