yeaaaaaah

Jag somnade mellan 2 och halv 3 inatt, så jag fick inte mycket sömn :(.. Jag vaknade runt 8.30 i morse, duschade, åt frukost, bytte om och sminkade mig, och sen tog jag det bara lugnt framför TV´n en stund. 
Tog tåget till jobbet kl. 10.44.
Det jag vill komma fram till är att jag är SÖMNIG som fan.
Arbetsdagen var kort och jag var hemma kl. 21.30 idag. Dagen var heller inte så ansträngande, men jag är ändå så jäääävla utmattad.

Idag var vi i Staffanstorp vilken var skönt (nära Malmö). Jag sålde 3 produkter, 2 fast telefoni och 1 ADSL-bredband. Det känns skitbra, 650 kronor där. Jag måste bara hålla mitt tempo nu.. jag ska inte slappna av bara för att det har börjat gå bra för mig. Man måste fortsätta kämpa! Som sagt, det är jag själv som bestämmer min lön. Ju mer jag kämpar, desto mer pengar har jag chans att tjäna.

Idag var det fint väder ute, och jag gjorde alla mina försäljningar innan kl 19.30 (vi började jobba kl 15.00). Så idag hade jag en bra dag. Vi får se hur det blir imorgon...

Ska nog vakna lite tidigare imorgon och gå till stan och belöna mig själv med ett par skor :D. Borde egentligen vänta tills lönedagen den 25:e, men eftersom jag inte kommer få så värst mycket i lön så vill jag handla nuuuuu. Mama wants a new pair of shooooes


Dessa vill jag haaa! De finns i rosa också, så himla snygga :D:D. Men jag tror inte att de finns på någon Bianco i Malmö.


Eller dessa. Skitgrym färg, I LOVE

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0