Till Malak

Förstår exakt hur du känner. Äntligen någon som kan beskriva vår känsla i ORD. Även om han har varit "borta" i snart 8-9 år (eftersom han ej har varit aktiv med musiken) så känns det bara skumt att han är död. Det är det ordet som känns konstigt.. det är det mest obehagliga jag någonsin har sagt:  Michael Jackson är död. Alltså det funkar bara inte på något sätt..
Jag lyssnar hela tiden på "Will you be there" för att försöka fatta att Michael verkligen är human, precis som han sjunger i låten. Jag har alltid föreställt mig att han är odödlig. Detta kommer ta tid.. för många av oss fans.

Kommentarer
Postat av: MALAK

Precis hur jag känner, död ? Jag har lyssnat på den låten non stop och reagerade också på just det där med human. Jag blir arg, han är ju en superhjälte. Han borde leva förevigt. I alla mörka studer har hans låtar lyft upp mig. Gud, jag veknar. Billie Jean skriker ur mina högtalare och jag bara gråter, fortfarande. I mitt hjärta är han levande död. Tack för inlägget! Den sorgen lär vekna, men alltid leva kvar i våra hjärtan!

2009-06-29 @ 13:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0