Studenten imorgon

Ska strax sova men ville bara lätta lite på hjärtat! Jag är sjuuuuukt nervös inför imorgon :( jag blir så lätt nervös, kan bli det för så himla små grejer till och med. Har jätteont i magen just nu, antagligen pga nervositet.. måste försöka vila ikväll så att jag förhoppningsvis mår bättre imorgon.

Puss på er!

Förresten, var på Latins utspark idag :D kul!!!
Sedan gick vi till Nicoles studentfest. Jag skulle också till Bintou&Camillas fest, men tyvärr stannade vi kvar på Nicoles fest längre än planerat, så jag hann inte gå till de andras fest också :(. Värsta ångesten.. känner mig jättedum. Men ja.. jag var ju tvungen att vila inför imorgon, det känns viktigare..

hajdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0