Staaaooon

Vaknade tidigt idag (kl 11) och åkte till stan. Gick först till smuggelaffären och köpte en ny rakhyvel - Venus Gilette Divine för 65 kr, (IN YOUR FACE till er som går och handlar på Kicks och sånt haha).



Sen gick jag till Din Sko på Triangeln där jag hittade ett par snygga skor, men inga jag fastnade för så jag sket i att köpa några.
Tog bussen till Gustav (haha) och gick in på H&M på Hansa för att leta efter ett par "finbyxor" till jobbet. Köpte ett par vanliga svarta för 298 kr. De är ganska så tajta så jag hoppas att det ändå är okej (?). Ville liksom inte köpa sånna stora feta byxor, för jag vill kunna använda byxorna även efter sommarjobbet.

När jag var inne i provrummet kom också Rebecca, så vi fortsatte gå runt inne i Hansa tills det stängde vid typ 4. Köpte ett par vita jeans från Gina Tricot, de satt skitsnyggt och de var billiga (199 kr) så det var ett bra fynd :)



De är jätte snyggt slitna på framsidan, men de är inte alls slitna på baksidan så jag funderar på att göra det själv.. ? Det ser så konstigt ut när bara framsidan är sliten.. men får se. De passar i alla fall perfekt till fest :) Med ett par höga pumps, MUMSSS :D

Sen åt vi på China Box, jag åt vanlig box och Rebecca åt sushi haha. Men den var INTE god. Isakaya Koi gör Malmös bästa sushi, kommer aldrig mer tveka på det.

Sen promenerade vi till Caroli hem till Rebecca & Danche :D

Är hemma nu och är så himla sömnig

Kommentarer
Postat av: Anonym

när ska du lägga in bilderna från studenten?:)

2009-06-07 @ 21:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0