Sorry

Mitt internet stängdes ner från ingenstans tidigare idag, så det är därför jag inte hann uppdatera :(

Jag blev körd till jobbet idag kl 4, där vi alla skulle samlas och åka till Limhamnsfältet för att ha roliga aktiviteter och så. Eftersom jag kan vara så DUM ibland så glömde jag ta bilder även om jag sa till alla jobbkamrater: "IDAG SKA VI TA MÅNGA BILDER PEOPLE!". I broke my promise, sorry..
Vi spelade i alla fall brännboll och sen fotboll (mitt lag vann båda gångerna WIHOO), och sen satt vi ner och bara snackade och softade. Hade faktiskt jävligt roligt, och jag sprang så jäääävla mycket idag. Inte nog med att jag promenerar mellan 4-5 timmar per dag på jobbet, nu fick jag även lite spring-motion haha. It feeeeels gooood! Jag kan kasta mitt gymkort i väggen, mitt jobb ger mer motion för fan.

Igår var vi på fest hos Bato
Orkar inte skriva bildtext.
Personerna på bilderna: Jag, Rebecca, Dogge, Lina, Jasmine
:D











Måste sova NU!!!! Ska upp halv 9 och duscha och hinna till stan snabbt innan jag ska till jobbet kl 11.
HAJDO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0