Solig men dålig dag

Okej FÖRLÅT ska inte nämna nåt om mat längre hahaha. Jag är besatt så ni måste försöka förstå mig..

Kort arbetsdag idag, vi var i Lindeborg. Det gick skitbra för vissa, men idag sålde jag 0 produkter.. bull. Vissa tjänade upp emot 1500 kr idag, och de flesta var lika nya som jag. Så det går upp och ner från dag till dag.

Efter jobbet åt jag och Danne på China Box där vi fick spel på killen som jobbade där. Han var typ 14 år och pratade otydlig svenska med kinesiskt uttal, så jag förstod inte ett piss. Är verkligen inte racist eller så, men seriööööööööööst, man kan inte placera en person i kassan om personen inte kan göra sig förstådd eller förstå en. Shit asså..

Sen åkte vi hem till Danne, och jag kom hem för en halvtimme sen.

Jag har varit på dåligt humör hela dagen. Ibland vaknar man helt enkelt på fel sida. Ber om ursäkt till Danne eftersom han blev mitt offer.. love you babe

Kommentarer
Postat av: Lolo

det är lätt att de nära blir offer! för mig behöver d inte vara att jag haft en dålig dag. Jag är allmänt elak mot de närmaste :P

2009-06-19 @ 23:45:06
URL: http://insidemyheart.blogg.se/
Postat av: Anonym

när du säljer

0 produkter, får du lön då?

2009-06-24 @ 19:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0