SHIIIREEN

Tjabbahalllååååå

Jag är ööööövertrött.

Ska kanske titta på Pojken i randig pyjamas med mamma snart. Ska först kolla på lite fler videos på YouTube från demonstrationerna idag. Jag mår så otroligt dåligt när jag ser videorna.. Kan inte fatta att mina släktingar är med och protesterar. Försök sätta er i min situation. Tänk om det hade varit värsta blodbadet i typ Göteborg, och er släkt bodde där och deltog i demonstrationerna.. tänk er vilken risk de tar varje dag, bara för att visa världen att deras åsikt räknas.

För första gången på 30 år får folket i Iran uppmärksamhet, och det känns så jävla bra!!!!!!!!! ÄNTLIIIIGEEEEN!!!! Detta presidentvalet var DROPPEN för Iran. Jag hoppas verkligen att det blir någon förändring och att inte alla människor har dött förgäves..

Kommentarer
Postat av: sofia

AJNAZ du skriver så bra helt sriöst..

jag tycker du borde ta upp oliak ämnen i bloggen och typ skriva din åsikt om du förstår vad jag menar!

T.ex. något som är aktuellt just nu eller något som du tycker är viktigt :) skulle vara intressant iaf :)

2009-06-20 @ 23:08:53
Postat av: s

hoppas att det blir bättre i iran nu efter alla dessa protester, tårarna flöd som på ett litet barn hos mig o min familj när vi såg videoklippet med neda, hemskt!

2009-06-23 @ 01:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0