Rap

Kan inte sluta rapa haha. Okej nu ska jag inte vara nasty.

Imorgon börjar jobbet på riktigt! Ser verkligen fram emot det, men är jätterädd för att jag ska göra helt fel eller glömma någon viktig prisinformation. Vi har fått ett häfte med all info om alla abonnemang, mobila bredband osv hos Tele2. Så måste "plugga in" det lite till hihi.

HEJ sålänge :)

Jag jobbar som sagt mellan 12-20 varje vardag, och vissa lördagar om jag vill.
Så jag kommer bara blogga INNAN jag går hemifrån, och efter att jag har slutat. Bara så ni vet :) puuuuuusss

(vill ha fler skor)

Önska mig lycka till imorgon! Mitt första riktiga jobb någonsin, och nu har jag chansen att verkligen ha kul och (förhoppningsvis) tjäna bra pengar. På köpet får jag erfarenhet. Shit jag låter redan som en försäljare haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till:D!!

2009-06-10 @ 11:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0