Min studentfest

IGÅR VAR MIN STUDENT! Och det var heeeeeeeeelt underbart! Helt oförglömligt!! Och INGENTING gick fel under dagen, förutom när vi frös IHJÄL på flaket hahah. Och min studentfest var sjukt grym. Jätteroligt hade jag faktiskt, förutom att jag var skittrött. Tack mamma och pappa för att ni har slitit så himla mycket, jag kommer aldrig, ALDRIG glömma det. Och tack till min underbara bror som tog ledigt från jobbet bara för att kunna komma ner till Malmö för min skull. Älskar er mest av allt!
 Men ja, jag har tagit sjukt mycket bilder så jag kommer knappast lägga upp alla i bloggen, men jag lovar att lägga in några sen som beskriver hela min dag. Måste dra nu för jag måste ta bussen till stan, idag är det Jasmine och Rebeccas utspark på John Bauer Gymnasiet :D Och deras studentfest är här i Oxie, de ska ha festen tillsammans:D.

Jag ska ta bilder från idag också såklart.

Förresten, fick jättefina presenter igår från alla. En massa snygga örhängen (som jag önskat mig:D), presentkort, lite pengar, klockor, halsband, parfymer, body lotions, allt möjligt. Trodde faktiskt att folk skulle ge mer pengar än presenter, men jag fick jättemycket presenter istället. Men tro mig, jag klagar inte:D I love it !


Kommentarer
Postat av: sofia

gratttis grattis grattis :D u deserve it hihi :)

2009-06-04 @ 15:30:46
Postat av: Lolo

Ett stort grattis! Kul att du hade en underbar dag. NU börjar livet, på riktigt! :)

2009-06-04 @ 16:23:55
URL: http://insidemyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0