Måndaaaaaaag

Har haft en skitstressig dag! Därför har jag inte kunnat skriva så mycket heller.

  • Vaknade kl 12
  • Solade i en kvart på solarium
  • Åt frukost, duschade, plattade håret lite grann, sminkade mig osv
  • Gick till tåget men den kom aldrig, så jag gick mot bussen istället
  • Var vid skolan kl 14.40. Där var Nathalie och väntade på mig. Vi lämnade in våra miniräknare.
  • Gick hem till Nathalie vid 3
  • Började fixa lakanet till student-flaket.
  • Runt 18.00 var vi färdiga. Lakanet blev snyggt! Lite tajt med plats för allas namn, men det fixar väl sig.
  • Åkte till Danne, var hos honom 18.30
  • Softade hos Danne en stund
  • Tog bussen hem 19.57, var hemma lite över 20.00
  • Tog på mig studentklänningen och gick runt med den i en timme medans jag hjälpte mamma med en del av maten till min studentfest.
  • Åt mat
  • Satte mig vid datorn :) Och här är jag nu.





 

Har varit uppe på fötterna hela jävla dagen, är så sjuuuukt trött just nu. Ska titta på Sex and the city kl 23 och sedan soooova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0