Gott folk

Kom precis hem från Jasmine & Rebeccas studentfest, hade verkligen jätteroligt. De första 2 timmarna satt mamma med mig och mina kompisar hahah, och hon hade så jävla roligt. Hon diggade Azdin och Jonte som fan, mest eftersom hon dansade med dem igår på min fest också haha. Psykon :D. Men hon stack hem efter någon timme, och mot kvällen var det typ bara ungdomar kvar.

Jassi och Rebbe var jättefina idag:D. Och jag är så jävla glad för deras skull. Började till och med gråta på deras utspark, blev jätteglad över att se dem där uppe på scenen:D.
Har tagit lite bilder från utsparken, och ett par stycken från festen. Kan visa dem senare. Har bara så himla mycket att göra just nu. Ska till utsparken på Jörgen Kock imorgon och efter det ska jag till ett par studentfester, så jag har fullt upp just nu. Min energi börjar ta slut haha. 

Jag räknar med att kunna ladda upp bilder och videor på lördag/söndag. Håll utkik då!

Godnatttttt

Glömde ta en "dagens outfit" bild idag, men det var ändå inget speciellt så ni missar inget hahaha
FÖRRESTEN! Hämtade ut mina 2 bikinis idag från posten! Skitsnygga hihi:D. Men där rök 500 av studentpengarna haha.
Köpte också några smycken idag på H&M, 2 armband och ett par örhänge. Skulle egentligen kolla ifall de hade fått in några nya bikinis men jag fastnade för smyckena istället. Igår fick jag ju jättemånga fina smycken så jag ville bara ha ännu mer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0