Fundersam

Alltså om jobbet går bra denna veckan så kommer det bli en hel del pengar i fickan..
Men nu har jag läst ett par vänners bloggar, och jag är lite ledsen över att jag inte har någon fritid. 
Jag tar bussen till jobbet varje dag kl 11.00, och jag är alltid hemma EFTER kl 21-22 beroende på var i Skåne vi jobbar. Ibland händer det att jag är hemma mellan 22 och 23.
Jag vill också kunna gå ut och sola och bada på stranden med mina vänner.. kunna promenera i stan.. ta en fika.. festa osv. Jag vill också njuta av mitt sommarlov. Jag saknar helt enkelt mina vänner. Jag som ville att detta sommarlovet skulle ge mig MER tid med familj, pojkvän och vänner.. men det har visat sig vara VÄRRE än när jag pluggade.

Jag vet att det är dags att komma in i vuxenlivet och börja jobba. Men inte ett sådant här jobb. Det är ett jävligt bra jobb om man är duktig, det är ju därför folk fortsätter jobba kvar där. Och jag vet att det är för tidigt för att avgöra om jag är jätteduktig eller bara "medelmåttig". Men jag vill inte vara borta från mitt liv mellan kl. 11-22 VARJE dag. Särskilt inte nu när jag nyss har slutat gymnasiet. Jag förtjänar lite vila också.
Hjälp..

På ett sätt vill jag stanna kvar eftersom jag älskar folket som jag jobbar med. Jag har så jävla roligt tillsammans med dem. Det känns liksom inte ens som ett jobb. Och dessutom så vill jag följa med alla till London den 1 augusti..
Alltså jag vet inte..

Kommentarer
Postat av: Lolo

Man får ta det goda med det dåliga. Sen hur man gör det är upp till var och en. Du kommer nog på en bra lösning ska du se. Så länge du mår bra och är nöjd me ditt val.

2009-06-30 @ 10:04:38
URL: http://insidemyheart.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om du nu väljer att jobba så sluta klaga:) lite onödigt.

2009-07-01 @ 20:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0