Förkyld eller allergi? That is the question..

Vaknade upp hos Danne idag runt halv 9 på morgonen, med extrem pollenallergi.. kunde knappt andas. Danne sov så lugnt och fint, så jag bestämde mig för att lägga mig på golvet istället, bort från solen. För när man ligger i sängen så har man ansiktena direkt mot fönstret, och solen gjorde min allergi ännu värre.
Jag somnade iaf direkt när jag låg på golvet haha, det var skithärligt. Jag la typ 4 kuddar under mig och 2 kuddar under huvudet, så det var jättebekvämt haha.
Men sen vaknade jag av att Danne säger: Asså menar du allvar?! Jag vaknar och ser dina fötter på golvet, jag trodde fan att du var död eller något.
hahahhh skitroligt

I alla fall. Jag är fortfarande snuvig så jag vet inte om det är allergi eller om jag har blivit smått förkyld. I vilket fall som helst så är det ööööööööverjooobbigt.

Nu ska jag ta igen lite bloggläsande:)

PUUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0