:(

NOOOOOOOOO jag har förlorat typ 20 unika läsare :( fan :(. Det är jobbets fel, det vet jag =/.

Idag jobbade jag i alla fall inte. Jag vaknade i morse och mådde jätteilla och hade så extremt ont i kroppen, kunde inte röra mig. Jag låg bokstavligt talat kvar i sängen fram till kl 14.30, och sen bestämde jag mig för att följa med Danne till stan en stund. Det är ju som man brukar säga: "Det enda sättet att bota träningsvärk på är att fortsätta röra på sig". Hoppas bara att stelheten försvinner till imorgon, för jag SKA jobba imorgon!

Jag åkte till Guldfynd idag och bytte en av mina studentpresenter som jag fick (ett hjärt-halsband). Jag använder inte hjärt-halsband nuförtiden och det har jag inte gjort sen jag var 11 år gammal haha.
Jag bytte den till en guldklocka som är sjuuukt fin!! Jag visar den senare efter att jag har tagit en bild :D

Sen gick jag och Danne runt lite på stan och vi åt bl.a. på BK, och efter nästan 2 timmars promenad åkte vi hem till honom. Jag kom hem för en timme sen.
Har hjälpt mamma med att fixa Facebook hahah hon är så himla söt

Kommentarer
Postat av: sofia

oh fan vas sugen jag blev på BK nu!!!!!

2009-06-16 @ 22:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0