En gång för alla

Tack för kommentaren Sofia, jättegulligt av dig!

Alltså egentligen är jag inte så "allvarlig" och åsiktsfull i verkligheten. I verkligheten är jag en glad och pratglad tjej, men det är liksom ingen som vill lyssna på mina åsikter, vilket gör att jag skriver det på min blogg istället.

Jag bryr mig inte om folk tycker det är tråkigt, för jag har inte en blogg för att bli nästa Blondinbella, jag vill bara ha en blogg för att kunna skriva av mig och så. Jag vill kunna skriva vad jag tycker och tänker. Och jag vill kunna skriva viktiga saker som berör människor, saker som får människor att tänka om. Jag vill inte att min blogg bara ska bestå av Dagens outfit och Dagens shopping.

Därför skriver jag om saker som jag INTE brukar ta upp med mina vänner, för min kompiskrets bryr sig inte så mycket om sånt haha. Aktuella diskussioner är liksom inte deras grej, och det accepterar jag helt och hållet. Men ja, jag ska skriva mer om sånt om ni vill :). Men jag ska såklart inte låta det ta över min blogg. Lite roligt måste man ju också ta :D.

Jag vet att bloggen har blivit tråkig de senaste 2 veckorna, men jag jobbar mån-fre från 12-20, och jag brukar inte vara hemma förrän kl. 22-23, så det finns liksom inte mycket att ta upp.. Jag får heller inte gå runt och fota människor som jag träffar under dagen, för då gäller sekretessen vilket betyder att vi har tystnadsplikt bla bla blaaaaaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0