Dedicated to Michael Jackson

Jag mår för dåligt för att veta vad jag skriver just nu. Men en sak ska ni alla ha klart för er. Det spelar ingen roll vad ni tycker om MJ som person. Bara för att han inte har varit mentalt stabil under alla dessa år så har han fortfarande lämnat ett enormt spår efter sig.

Folk dör hela tiden, det vet jag, men det går inte att jämföra t.ex. Aaliyah med Michael Jackson. Båda är lika värda att få leva och ha ett bra liv, men att folk säger "Vad spelar det för roll om Michael dog?", det stör mig. För mig spelar det en stor roll.
Jag har alltid vänt mig till Michael och hans musik, ända sen jag kunde förstå vad musik var. Han har alltid betytt mest för mig. Inte bara som artist utan något mer. Jag får ett leende på läpparna så fort jag ser någon av hans musikvideor eller så fort jag lyssnar på hans musik. Så jag bryr mig inte om vad andra tycker. Vissa fattar inte varför jag gör en så stor sak av det hela. Men i mitt hjärta känns det som att en bästa vän har dött. Om ni kan tänka er hur det kan kännas så vet ni hur jag känner just nu. Han har alltid varit med mig. I 19 år har Michael varit med mig.

Han kommer alltid leva kvar för mig. Alltid. Alltid. ALLTID
I Love You


"I´m only human"

Kommentarer
Postat av: MJ

JAG GRÄT NÄR JAG LÄSTE TIDNINGARNA OCH JAG VILL GRÅTA NU NÄR JAG LÄSER DIN TEXT. BER TILL GUD ATT OM NÅGRA TIMMAR SÅ KOMMER DET STÅ PÅ NYHETERNA ATT DET BARA VAR ETT DÅLIGT SKÄMT OCH HAN FORTFARANDA LEVER. MICHAEL IS IMMORTAL. HE CANT DIE. THE WORLDS GREATEST CANT DIE

2009-06-26 @ 03:36:12
Postat av: Madde

Hörde nyheten på radio i morse och jag kunde inte tro det var sant, och andra tanken var hur du skulle ta det för jag vet vilket fan du är.aldrig varit ett stort jackson fan men som du sade, vad man än tycker om honom som person är han "kungen av pop", och var en levande legend. Insåg idag vad jag missat när alla hans låtar spelades.hoppas du mår bättre snart. kram

2009-06-27 @ 00:29:05
Postat av: Malak

Jag gråter hela tiden, hela hela tiden. Jag kan varken äta eller sova! Jag väntar på att någon ska ska väcka mig.. Hans låtar är anledningen till att jag finns idag, hans musik har fyllt mitt hjärta med kärlek när allt har sett grått ut. Fyfan.. jag älskar honom, jag lovar. Blir nästan självmordsbenägen. Mina tårar har dränkt mig. En legend, grundaren av pop, är död. Han finns inte mer. Jag dör!

2009-06-28 @ 00:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0