Dagens


Denna klänningen är jätte effektiv för man ser jättesmal ut i klänningen (för sidorna är helt svarta) haha.

 

Denna är min favorit! Klänningen sitter tajt över hela kroppen, men urringningen är liksom "hängande" om ni förstår hur jag menar. Så brösten blir skitsnygga i klänningen :D wiho


 
Smycken. Behövde lite guldiga ringar :)

 
Köpte dessa skorna! I LOVE THEEEEEM.
Det låg mellan dessa och ..

dessa:

Men dessa skorna liknade dem som jag köpte senast, så jag tog de andra istället :)
Vad tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: Angelica P

Tycker mycket om de understa men om du redan hade liknande så :P

2009-06-25 @ 02:33:55
URL: http://angeliicap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0