Dagens outfit

Fast bara när jag skulle på "utbildningen" på jobbet imorse.


(finbyxorna jag köpte igår och en gammal skjorta)

Började kl 10 och idag fick vi bara information. Imorgon är det också informationsdag fast då ska vi gå genom HUR man jobbar.
Jag är mest orolig över transporten. Vi måste stå för den själv när vi åker runt och säljer. Ibland åker man runt i andra städer än Malmö, typ Helsingborg och Kristianstad osv. Chefen rekommenderade att vi skulle skaffa ett Skånekort, men de kostar runt 1000 spänn.. så vi får se.

Jag har jobbtiderna 12.00 - 20.00, måndag-fredag. Bra tider, men obehagliga tider.. Men det är bra för mig eftersom jag inte kommer orka vakna kl 6 varje morgon.

Det som är bra är att man kan gå hem så fort man har tjänat in en viss summa varje dag. Så jag hoppas att jag blir duktig på jobbet så småningom och slipper jobba alla timmar. Men det bryr jag mig inte så mycket om. Jag vill tjäna bra pengar och få mycket erfarenhet, arbetstiderna stör mig inte så mycket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0