Businesstrip

Har mått dåligt hela dagen.. men imorgon ska jag fanimej jobba. På lördag också. Men det är halv-dagar så det är skönt, och dessutom så är vi i Malmö. Jag måste tjäna ihop 2000 kr denna veckan, jag är bara uppe i 1100 kr :(.

Den 1 augusti ska 30 stycken frivilliga från jobbet åka till London över en helg där man bl.a. får gå på en stor fest för 4500 personer. Det enda vi måste göra är att gå med på att ge bort 500 kronor av vår lön denna månaden, och 500 kr nästa månad. Alltså 1000 kronor. I priset ingår hotell och buffé. Så ni som säger att det är SYND OM MIG bara för att jag har detta jobbet kan äta kaninlortar!

Något kul som händer på midsommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0