Bilder från min student !!!!!!!!!

Jag låter bilderna tala för sig själva!
Först var vi på skolgården och fotograferades.
Sedan väntade vi på att Emmas pappa hämtade upp några av oss.
Vi hade champagnefrukosten hemma hos Emma i Kirseberg! Så himla kuuuuuuul! Och min champagne var skitgod, och stor, vilket betyder att jag blev liide full haha. Vi gav Ivan en present också, som han verkligen uppskattade (en Jägermeister och ett pokerspel). Selda hade även fixat en bild på Photoshop med Ivan&Aysel på bilden. Ivan ÄLSKAR Aysel (ni vet hon som sjöng med Arash på Eurovision).
Sen tog vi alla taxi till Gränden där vi åt grillad mat till lunch, MUMS.
Promenerade till skolan för att bli instängda i aulan, och där var det KAOS!!
Utspark !
Träffa familj och vänner!
Åka flak!
Lokalfest!

SLUT

                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0