Bilder från i söndags :D


Jag var först ut att slå på racket, och det blev faktiskt en lång boll. Jag börjar springa, men när jag når första konen känner jag såklart att jag har sträckt någon muskel.. Och det var vänster sida av ljumsken, och höger lårmuskel, så jag kunde inte springa resten av varvet haha. Typiskt mig. Så jag satte mig ner och vilade inför fotbollen istället:D Och tog bilder förstås!


Utelaget


Chefen där i svart :) Han är king


Mitt lag wihoo (ja, vi var fler)


Bara så




Chefen skulle slå..


.. men bollen gick inte långt, så han fick ställa sig vid första konen och hoppas på att Nicklas kunde slå en bättre boll.. men det gick inte heller så bra HAHA


Eldina pallade inte spela så hon var domare istället.


Folk :D


I väntan på resultaten...




Och vi förlorade.. FAN ! hahaha
Can you see our team-spirit?!?!?! I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0