Svar på kommentar

Anna om Jag blev inte antagen..:
Vad synd att du inte kom in men är du verkligen säker?
Sökte du inte Köpenhamn?
Jag har inte fått reda på Köpenhamn ännu. Sååååååååå jobbigt att gå och vänta på posten.....

Svar:
Japp, är verkligen säker. Kom varken in i Århus eller Syddansk. Har sökt till Köpenhamn också, men de har högst krav så jag vet att jag inte kommer komma in där heller.  Lycka till =)



Ska till Rebecca senare idag. Vet inte vad vi ska hitta på men Nicole ska också komma dit så det blir säkert kul.
Funderar på att ta tåget antingen 18.16 eller 18.44. Orkar inte sitta hemma mer.

PS: i miss you

Kommentarer
Postat av: Anna

Aha ok!

Lycka till med framtiden och jag brukar alltid försöka att tänka att det som händer är för mitt eget bästa:) /Anna

2009-07-30 @ 18:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0