Jag blir så glad

Är så glad att jag har en blogg!!
Med hjälp utav era fina kommentarer och smarta ord så vet jag att jag kan klara allt! Nästa år ska jag visa dem!

Och ni har rätt! Jag tar en sak i taget. Nu har jag tid att plugga upp några ämnen, ta körkort, resa, njuta, vila.
Av ALLA saker som jag har nämnt så ligger faktiskt jobb längst ner på listan. Mamma övertygade mig. Det är viktigare att vila ut och fixa betygen än att ha ett jobb. För det är faktiskt inte jobb ute i arbetsmarknaden som kommer ge mig en bra utbildning, utan det är energin och mina bra betyg som gör det.

De fina inläggen=)

Anonym om Jag hatar mitt liv:
Jag tror faktiskt att det kan vara nyttigt att ta ett sk. sabbatsår, för på så vis får man samlat sina krafter. Motivationen kommer nog också att växa sig starkare och du känner dig nog mer redo när du fått smälta allt. Gymnasietiden var tuff, jag vet. Därför är det tråkigt att huvudsakligen betygen ska avgöra om man får en studieplats eller ej till sitt drömyrke. Oroa dig inte... det kommer att lösa sig inom sinom tid. Jag vet att du kommer att bli en utmärkt läkare, för du har något som inte går att läsa sig till och det är din omtänksamhet. För det är ju inte så att bara för att man har fullpott innebär det att man är lämplig som läkare. Ge inte upp hoppet för ingenting är omöjligt. Jag tror på dig :)

Anonym om Jag blev inte antagen..:
Var inte orolig Ajnaz, du kommer gå långt och det vet du själv. Ett år utan plugg är bara skönt - samla tankarna, sök igen och bevisa att danskarna hade fel som inte antog dig. Aslan narahat nabash, du är bäst! / Din kusin som tror på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0